Profile Prof Ir. Dr Zainal Aripin bin Zakariah

Pusat Rawatan Naqs Malaysia sudah bermula dgn baik.... alhamdulillah....
Utk teman yg memerlukan rawatan utk penyakit mereka, sila hadir ke pusat ini :
8072, Jln Chincin, Jasin, Melaka...

Gabungan mantap dua pakar perubatan yg ampuh :
  1. Founder NAQS DNA Edi Sugianto CH CHt NNLP Pract. &
  2. Prof Ir Dr Zainal Aripin, Ahli Homeopathy....
Sila hadir atau telfon ke 016 6250081..

TELAH HADIR PULA 2 GRAND MASTER NAQS DNA MALAYSIA
  1. ANUWAR B. MOHAMED LOP
  2. PROF.MUHAMMAD ARIF BIN MAT HANAFIAH (Universiti Tehknikal Malaysia Malaka)
Terimakasih.....

Profile Prof Ir. Dr Zainal Aripin bin Zakariah


Nama
Zainal Aripin Bin Zakariah

Tarikh Lahir
20 Disember 1945

Kelulusan
M.Sc.(E.E); Ph.D.( Total Technology-E.E)

Bidang Kepakaran:
Disfungsi Erektil ( Erectile Dysfunction ), Magrain Akut,
Sakit Puan ( Masalah Haid, Keputihan, Menopaus, Dll),
Gaut, Rheumatisma Dan Sakit Otot.

Latar Belakang Perubatan Prof.
Diploma Homeopati Daripada Persatuan Perubatan Homeopati Malaysia, 1978.
Homeopati Lanjutan Daripada Hahnemann College, East London, 1984.
Presiden, Persatuan Perubatan Homeopati Malaysia ( 1990-1996).
Presiden, Majlis Hemeopati Kebangsaan Malaysia (1997-2000).
Penasihat, Persatuan Perubatan Homeopati Malaysia ( 1996-2000).
Perunding, UK Homeopati ( Ogos 2005 - Sekarang ).

Produk Vital Force
Diformulasikan oleh Prof Ir. Dr Zainal Aripin bin Zakariah . Beliau merupakan seorang doktor homeopathy yang bertauliah dan mempunyai pengalaman dalam bidang homeopathy lebih dari 32 tahun .

Produk VF menggunakan remedi (penawar) homeopathy sebagai bahannya . Bahan - bahan ini telah sah digunakan di merata tempat di dunia termasuk Amerika Syarikat , United Kingdom , Jerman , Perancis , India , Pakistan , Australia , Malaysia , Singapura dan banyak lagi negara di timur tengah , Afrika dan Amerika Selatan .

Cecair homeopathy yang digunakan adalah dalam kehalusan Nano dan telah di guna pakai dalam pasaran melebihi 200 tahun . Oleh yang demikian produk VF adalah bebas daripada "drug @ dadah" dan bahan toksik merbahaya . Walaupun remedi homeopathy adalah daripada bahan semulajadi seperti tumbuhan , galian dan sebagainya tetapi ianya bebas daripada pati (essence/extract) bahan semulajadi yang boleh dikesan melalui peralatan biasa . Berdasarkan alasan inilah sistem perubatan homeopathy berbeza daripada sistem perubatan tradisional .

Perbincangan dengan pihak JAKIM telah memutuskan bahawa rangkaian produk VF yang dikelaskan sebagai ubat tidak memerlukan pengesahan JAKIM. lanya tertakluk kepada kelulusan MAL sahaja .

Sehubungan dengan itu pihak VITAL FORCE HDC mengesahkan bahawa rangkaian produk VF adalah dari sumber halal dan melalui proses pengeluaran yang menepati kehendak syarak. Rangkaian Produk VF tidak akan memberi kesan sampingan kepada pengguna kerana kesemua remedi yang digunakan telah terbukti bebas daripada bahan aktif yang boleh memudaratkan kesihatan pengguna.

Penyembuhannya pula bergantung kepada reaksi pesakit dengan ubat yang di ambil . Dalam keadaan di mana potensi ubat yang diambil bersesuaian dengan keadaan kuasa hayat pesakit , kesembuhan adalah lembut , pantas dan kekal .

Jika kesembuhan tidak tercapai seperti yang diharapkan , pesakit disyorkan berjumpa dengan doktor homeopathy yang bertauliah untuk mendapatkan rawatan spesifik bagi kes yang di hidapi .

Rangkaian Produk VF memberikan kesembuhan dan bukannya membenamkan gejala penyakit . Pesakit yang sembuh akan menikmati kesihatan yang sebenar, kuasa hayatnya menjadi kuat dan akan menentang gejala penyakit yang cuba menggugat kesihatannya .

Produk - produk VF boleh diambil secara bersama . Contohnya seorang pengguna boleh menggunakan dua (2) atau lebih produk sekali gus. Cuma jarakkan tempoh pengambilannya lebih kurang 5 minit untuk setiap produk .

Ini bertujuan untuk memberi ruang kepada produk pertama meresap ke dalam saraf sebelum produk kedua digunakan . Remedi - remedi yang digunakan di dalam produk VF telah dianalisis oleh jabatan kawalan kualiti dari makmal Bhandari Homoeophatic India .
Profile Prof Ir. Dr Zainal Aripin bin Zakariah Profile Prof Ir. Dr Zainal Aripin bin Zakariah Reviewed by Edi Sugianto on 00.07 Rating: 5

Tidak ada komentar:


kelas Gendam Online
Diberdayakan oleh Blogger.